Handelsbetingelser

 

GENERELLE OPLYSNINGER

Gateway Music Shop ejes og drives af:

Gateway Music ApS
Sankt Hans Torv 26, 3.sal
2200 København N

E-mail: gatewaymusic@dmf.dk
Tlf.: +45 35 240 218

CVR: 29 31 97 74
Bankkonto: 5301 - 0248995

 

KØBET

Gateway Music Shop tager forbehold for udsolgte varer, selvom du modtager en automatisk bekræftelse, når du har godkendt købet.
Hvis varen er udsolgt, får du besked inden 24 timer (ekskl. lør-, søn- og helligdage), og din ordre bliver annulleret.

BETALING

Du kan betale med Dankort, Mastercard, Visa, Maestro og JCB.
Den samlede betaling (pris + porto) vil blive trukket fra din konto, så snart varen er afsendt.
Transaktionsgebyret overstiger ikke de af Nets fastsatte gebyrer.
De kontooplysninger du indtaster ved købet bliver sendt direkte til PSB/Pay-Pal i krypteret form, som kun du og modtageren kan læse.
Øvrige oplysninger om dig anvendes KUN i forbindelse med ekspedition af din ordre – Gateway Music Shop hverken sælger, udlåner eller udlejer oplysninger til tredjemand.

LEVERING

Varen vil blive pakket og afsendt senest 2 hverdage efter din bestilling.
Gateway Music Shop bruger PostNord og varen vil sædvanligvis være fremme i løbet af 5 hverdage, hvis du bor i Danmark. Risikoen for hændelig undergang eller beskadigelse af varen overgår først til dig, når du har modtaget den.

FORTRYDELSESRET

Fortryder du købet, har du som forbruger eller erhvervsdrivende der (hovedsageligt) har handlet uden for sit erhverv, en fortrydelsesfrist på 14 dage, forudsat at du ikke har brudt forseglingen/cellofanen på CD’en eller vinylpladen. Har du købt merchandise gælder, at du kun kan udnytte fortrydelsesretten, hvis du kan tilbagelevere varen i væsentligt samme stand. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som åbenbart mindsker dens salgsværdi

Hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, skal du inden 14 dage efter den dag, du modtog varen, 1) give Gateway Music Shop skriftlig besked om, at du vil udnytte fortrydelsesretten og 2) indlevere varen på posthuset til forsendelse til Gateway Music Shop (se adressen ovenfor). Du skal selv betale portoen og bærer risikoen for, at varen ikke når frem. Vi anbefaler derfor, at du sender varen med anbefalet post.

Du kan også fortryde købet ved at undlade at modtage varen eller undlade at hente den på posthuset.
Når Gateway Music Shop har fået varen retur, tjekker vi, at den er uskadt, og at forseglingen/cellofanen på CD’en/vinylpladen er ubrudt, hvorefter vi overfører pengene (den pris på varen, som du har betalt) til din konto inden 14 dage. Husk at oplyse dit bankrgistrerings- og kontonummer!

REKLAMATIONSRET

Hvis varen er beskadiget ved modtagelsen, tager Gateway Music Shop den retur og betaler alle omkostninger i forbindelse med returforsendelsen – ligesom vi uden omkostninger for dig sender dig et erstatningseksemplar. Send os venligst besked på gatewaymusic@dmf.dk straks efter modtagelsen.
Hvis varen ikke er en CD eller en vinylplade, har du 2 års reklamationsret i overensstemmelse med købelovens regler. på varen som skyldes dårlig vedligeholdelse er ikke dækket af reklamationsretten Skade på varen som skyldes dårlig vedligeholdelse er ikke dækket af

ANSVARSFRASKRIVELSE
Gateway Music Shop kan ikke drages til ansvar for indholdet af de websites, hvorfra Gateway Music Shop’s varer udbydes til salg, og oplysninger fra sådanne websites indgår ikke i købsaftalen mellem dig og Gateway Music Shop.
Gateway Music Shop er ikke ansvarlig for nedbrud af og/eller svigtende adgang til shoppen, svigt i strømforsyning eller telekommunikation, hærværk (herunder computervirus og hacking), misbrug af personoplysninger eller andre forhold og omstændigheder, som er uden for Gateway Music Shop’s kontrol.


TVISTER
Købet/købsaftalen er undergivet dansk ret og enhver tvist, der ikke kan løses i mindelighed, skal afgøres ved Byretten i København.